Arama:

Tür: Posts; Üyelerimiz: maxipower

Arama: Arama işlemi Toplam 0.03 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    Evet.... Bu başlığı açan olarak, hayırlısıysa...

    Evet....

    Bu başlığı açan olarak, hayırlısıysa olsun diyerek çıktığım yol bugün olumsuz maili ile noktalandı.

    Güzel bir hayal ve güzel bir heyecandı. Her gün kokpit videosu izlemek, pilotlarla...
  2. Konu: THY Type'siz F/O Alımı (2013-2014 )

    maxipower tarafından yazıldı
    Cevaplar
    210
    Görüntüleme
    86,646

    İlanın hala açık olması çok ilginç. Yani hem...

    İlanın hala açık olması çok ilginç.
    Yani hem ilan açık, hem belge teslimleri oluyor..
  3. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    Bence arkadaş bizden önce ki gruptan, yoksa...

    Bence arkadaş bizden önce ki gruptan, yoksa kimseye sonuç gelmedi diye biliyoruz.
    Yani 31 aralıkta gönderilen sonuçlardan diye tahmin ediyorum

    Yoksa???

    Edit: yanlış öğrenmediysem arkadaş THKÜ...
  4. Cevaplar
    2
    Görüntüleme
    4,032

    Yani benim THK hakkında duyduklarım hep olumsuz....

    Yani benim THK hakkında duyduklarım hep olumsuz.
    Uzayan ve bitmeyen eğitimler, uçak sıkıntısı, yetersiz alt yapı falan filan..

    Oysa ki bu kurumun parmakla gösterilecek bir kurum olması lazım bu...
  5. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    Anladığım kadarıyla 8 ocak mülakatından itibaren...

    Anladığım kadarıyla 8 ocak mülakatından itibaren mülakat tarihi yani dlr sonucu öğrenen de yok..
  6. Konu: THY Type'siz F/O Alımı (2013-2014 )

    maxipower tarafından yazıldı
    Cevaplar
    210
    Görüntüleme
    86,646

    Hocam yanlış anlamayın, bu siz meşgul ettiniz biz...

    Hocam yanlış anlamayın, bu siz meşgul ettiniz biz bekliyoruz manasında değildi.
    Kokpit istihdam, neredeyse kimse de belge teslim etmese bu hafta (veya son belge teslim tarihine kadar) tek işi bu...
  7. Konu: THY Type'siz F/O Alımı (2013-2014 )

    maxipower tarafından yazıldı
    Cevaplar
    210
    Görüntüleme
    86,646

    Arkadaşlar ben size bir soru sormak istiyorum. ...

    Arkadaşlar ben size bir soru sormak istiyorum.

    Sizlere ne zamana kadar belge teslimi süresi verdiler?

    Zira kokpit istihdam şu an yoğun olarak sizle meşgul gibi, bizlerin mülakat yapma, mülakat...
  8. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    Merhabalar, En son 8 Ocak'da mülakata giren...

    Merhabalar,

    En son 8 Ocak'da mülakata giren arkadaşlar oldu ve üzerinden 1 hafta geçti.
    Aynı zamanda DLR'a girişler devam ediyor.

    8 Ocak'tan sonra mülakat tarihi alan ve/veya mülakata giren...
  9. Cevaplar
    633
    Görüntüleme
    188,893

    Çok teşekkür ederim.. Ama henüz başarılı sayılmak...

    Çok teşekkür ederim.. Ama henüz başarılı sayılmak için erken ;) Ben de buradaki onlarca arkadaş gibi elinden geleni yapmış birisiyim, biraz da şansla bu noktaya geldim. Ama işte dediğim gibi gelecek...
  10. Cevaplar
    633
    Görüntüleme
    188,893

    Üniversite sınavları mı? Bu program yüksek...

    Üniversite sınavları mı?

    Bu program yüksek lisans, yani daha önce lisansı okumuş olmak lazım.
    Lisans seviyesinde iş garantili bir pilotaj eğitimi sunan bölüm yok. Ancak özel ve devlete ait bazı...
  11. Konu: THY II. pilot Finansal etki

    maxipower tarafından yazıldı
    Cevaplar
    9
    Görüntüleme
    5,260

    Ellerine sağlık hocam güzel bir karşılaştırma...

    Ellerine sağlık hocam güzel bir karşılaştırma yapmışsın.
    Ancak ben bir iki noktada düzeltme talep ediyorum.

    Yanlış bilmiyorsam FO olarak uçmaya başladıktan sonra THY de kaptan olma süresi 6 yıl....
  12. Cevaplar
    406
    Görüntüleme
    97,685

    Eğer hava trafiğini takip etmeye ilginiz varsa...

  13. Cevaplar
    247
    Görüntüleme
    83,029

    Valla benim tavsiyem hem tersten okumaya hem de...

    Valla benim tavsiyem hem tersten okumaya hem de boşluk ekleyerek okumaya alışmak.
    çünkü baze kadranın hemen yanında sayı oluyor, bazen de bir iki boşlukla..

    Duruma göre hangisi ile daha kolay...
  14. Cevaplar
    790
    Görüntüleme
    280,466

    Çok sağol hocam ve hayırlı olsun. THY Akademi...

    Çok sağol hocam ve hayırlı olsun.

    THY Akademi den hiç haberim yoktu, demek oraya da bir filo gidiyor. 2 gün sonra FITA'ya da bir filo gidiyor. Şu an (sıra olduğunu varsayarsak) tekrar Oxford'a...
  15. Cevaplar
    790
    Görüntüleme
    280,466

    Hocam hayırlı olsun öncelikle... Filo kaç...

    Hocam hayırlı olsun öncelikle...

    Filo kaç kişilik acaba? Bizim gibi mülakat sonucu bekleyenler için önemli oluyor sonuçta :) Ne kadar yer var onu kestirmeye çalışıyoruz.
  16. Cevaplar
    247
    Görüntüleme
    83,029

    Benim bu konudaki tavsiyem hepsine hazır olun....

    Benim bu konudaki tavsiyem hepsine hazır olun.
    Yani 2 boşluk, 3 boşluk, veya hemen yanında..

    Sınavda ne geleceği belli olmaz, o yüzden boşluk ekleyerek veya tersten okumaya alışın. Zamanı da...
  17. Cevaplar
    1
    Görüntüleme
    1,169

    Öncelikle başvurman gereke Hava Harp Akademisi...

    Öncelikle başvurman gereke Hava Harp Akademisi değil Hava Harp Okuludur..

    İkincisi de HHO sadece sayısal çıkışlı öğreciler alır ve mükemmel bir sağlık sicili ister. Bel kemiklerindeki 1-2mm boşluk...
  18. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    Ben yanlış bilmiyorsam 200 civarında o sayı.. ...

    Ben yanlış bilmiyorsam 200 civarında o sayı..

    @meltogs'un uzman görüşüne ihtiyacımız var.
  19. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    Bunu duydum ve şok geçirdim.. Size geçmiş...

    Bunu duydum ve şok geçirdim..

    Size geçmiş olsun diyorum, umarım iyi geçmiştir.
    Diğer arkadaşlara da Allah kolaylık versin diyorum.
  20. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    Hocam olaya ne kadar doğru yaklaştığını bugün...

    Hocam olaya ne kadar doğru yaklaştığını bugün twittera bakınca fark ettim. Aşağıda Pilot ve KM'lerinde tweetlerinden derlemeler bulacaksınız.

    AYIN 8-i MAAŞ.... pic.twitter.com/d4Vupl7Ktl
    Eğer...
  21. Cevaplar
    406
    Görüntüleme
    97,685

    THY'nin IST - JFK uçuşunu yapan uçağı Atlantik...

  22. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    İnşallah :) 2525252525252525

    İnşallah :)
    2525252525252525
  23. Cevaplar
    222
    Görüntüleme
    96,479

    Veriyor, testleri de yarım gün falan sürüyor....

    Veriyor, testleri de yarım gün falan sürüyor. Hafta içi yapılıyor.

    THY için fiyatları 720 TL
  24. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    Öncelikle bekleme kısmı konusunda haklısın, ne...

    Öncelikle bekleme kısmı konusunda haklısın, ne yazık ki forumda aylarca (100 günden fazla) bekleyen arkadaşların olması daha da ümitsizliğe itiyor. Şöyle de bir durum var, olumsuzlar önce gelir ya...
  25. Cevaplar
    262
    Görüntüleme
    99,767

    Hocam biz daha çok bekleriz gibi :( Birkaç...

    Hocam biz daha çok bekleriz gibi :(

    Birkaç mülakat grubu daha olsun da beraber açıklansin diye bekliyoruz galiba.

    Bu sırada sonuna kadar haklısın.
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 25 ve 500
1. Sayfa - Toplam 20 Sayfa var 1 2 3 4