Arama:

Tür: Posts; Üyelerimiz: falcon2189

Arama: Arama işlemi Toplam 0.01 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    783
    Görüntüleme
    202,699

    Sabit: Mesajı göster

    dostlar kolesterol için ucushekimligine soru yönelttim. Gelen cevapta, son ilanda belirtlimiş olan sağlık kriterlerinin dışındaki problemler için ek tetkik ve doktor kararına bakılır diye cevap...
  2. Cevaplar
    78
    Görüntüleme
    13,432

    Sabit: Mesajı göster

    e nabızda yazıyorsa thy doktoru biraz zorlar gibime geliyor ama pes etmemek gerek hocam. siz hazirandaki ilana başvurup mu crm'e geçtiniz yoksa önceden devam edegelen bir süreciniz mi var?
  3. Konu: 26.07.2019 CRM Tecrübem

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    29
    Görüntüleme
    4,531

    Mesajı göster

    geçmiş olsun öncelikle ancak TK gerçekten süreci çok ama çok yavaşlattı. şubatta başvurdum haziranda dlr1'i geçtim Kasımda CRMe gireceğim. Süreç 1 Yıl sürüyor neredeyse...
  4. Konu: Ekg hk.

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    1
    Görüntüleme
    258

    Mesajı göster

    thy sağlık raporunda mı çıktı bu yoksa kendin mi çektirdin? Ekstrasistol aslında çoğu insanda olan ancak çoğu zaman da hissedilmeyen bir şey. Senin EKG'nde denk gelmiş veya ekstrasistolün sürekli...
  5. Cevaplar
    5
    Görüntüleme
    899

    Mesajı göster

    ya arkadaşlar bu bel fıtığı denen çok kişide derecesine göre bulunabilen bir şey. Ben thy sağlığa bir mail attım kendi kan değerlerimle ilgili(listede olmayan bir problem). Onlar da listede...
  6. Cevaplar
    183
    Görüntüleme
    23,868

    Mesajı göster

    ben tam sınırdaymışım hba1c için dikkat edeceğim yaklaşık 3 ayım var.
  7. Cevaplar
    183
    Görüntüleme
    23,868

    Mesajı göster

    sınırdan kastınız ne tam olarak hocam? %6 mı? tam yüzdeyi yazabilir misiniz?
  8. Cevaplar
    504
    Görüntüleme
    91,901

    Mesajı göster

    Kardesim şu saglik sartlarini sorun eden neyi etmezki diyesim var da insallah seninkinden bi problem cikmaz. Ben de tas dusurdum aylar evvel nasil olacak bilmiyorum suan bi sikintim yok ama kalkip...
  9. Cevaplar
    504
    Görüntüleme
    91,901

    Mesajı göster

    Ya şu sağlık şartlarınin ağirligi beni 10 defa duşunduruyor acikcasi pilotaj surecinde.
  10. Cevaplar
    1,950
    Görüntüleme
    288,360

    Sabit: Mesajı göster

    arkadaşlar selam, logitech 3d joystick alacağım. Kullanmıyorsanız uygun mebla karşılığı alabilirim. Özelden numaranızı yazabilirsiniz.
  11. Konu: PPT-Spatial Orientation

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    231
    Görüntüleme
    35,826

    Mesajı göster

    iyi geceler arkadaşlar, benim elimdeki sunex cbt'de küp PPT yok. olan arkadaşlar paylaşabilir mi acaba
  12. Konu: PPT-Spatial Orientation

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    231
    Görüntüleme
    35,826

    Mesajı göster

    sınavıma 18 gün var ve bunu 1 saat evvel öğrendim =) haydi bakalım ayıkla şimdi zarın noktalarını
  13. Cevaplar
    42
    Görüntüleme
    7,124

    Mesajı göster

    merhaba dostlar bilirubin değerim yüksek bununla ilgili sorun yaşayan oldu mu acaba şimdiye kadar
  14. Cevaplar
    5
    Görüntüleme
    724

    Mesajı göster

    2 gün evvel aldım arkadaşlar maili haziran ayını seçtim
  15. Cevaplar
    5
    Görüntüleme
    724

    bir defa dlr-2, bir defa da CRM den olumsuz...

    bir defa dlr-2, bir defa da CRM den olumsuz alanlar için 3. bir CRM şansı geldi. Bana sms ile mail geldi hemen şubat 7 de başvurdum.
  16. Cevaplar
    5
    Görüntüleme
    724

    Mesajı göster

    apply.turkishairlines.com adresinden bize özel başvuru oldu o şekilde başvurduk. Herzaman açılan ilan zaten açık değildi
  17. Cevaplar
    5
    Görüntüleme
    724

    Mesajı göster

    Arkadaşlar merhaba, CRM RE-TEST için 7 Şubatta başvurdum ve dönüş yapılıp DLR-1'imin tarihinin geçtiği ve DLR-1'e tekrar gireceğim söylendi ancak üzerinden 90 gün geçti henüz tarih maili bile...
  18. Konu: DLR-1 Geçerlilik Tarihi

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    3
    Görüntüleme
    704

    Mesajı göster

    merhaba kardeşim dlr-1e girebildin mi? benim dlr1'imin tarihi geçtiği için tekrar gireceğim ancak 3 aydır tarih bekliyorum(7şubatta başvurdum) bu nasıl bir yoğunluktur hani ilanda açılmadı kaç aydır...
  19. Konu: Fizik (Physics)

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    3,903
    Görüntüleme
    1,461,661

    Sabit: Mesajı göster

    dostlar fizik sorularını (vimana) tekrardan canlandıracak biri var mı acaba?
  20. Konu: CRM Tarih Seçim Maili Süreci

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    516
    Görüntüleme
    73,801

    Mesajı göster

    hayırlı olsun herkese, şuan hala dlr-1 sınavları devam ediyor mu arkadaşlar? bilginiz var mı? crm retest sürecindeyim 3 ay oldu hala dlr1 tarihi bile verilmedi bana.
  21. Konu: CRM Tarih Seçim Maili Süreci

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    516
    Görüntüleme
    73,801

    Mesajı göster

    Bu nasıl bi planlamadır 3 aydır daha dlr1 linki bile gelmedi. ilk hafta şehvetle çalıştık dedik tarih gelir 10 gün içinde ancak 3 ay olacak neredeyse hala planlamanız yapılmamış deniyor =) son 1...
  22. Konu: CRM Tarih Seçim Maili Süreci

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    516
    Görüntüleme
    73,801

    Mesajı göster

    40 gündür dlr1 tarihi bekliyorum sabır taşına döndüm =)
  23. Konu: CRM Tarih ve Sonuç

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    281
    Görüntüleme
    52,527

    Sabit: Mesajı göster

    dlr1e 20-30 kişinin birden alındığını varsayarsak 40 gündür dlr1 tarihinin gelmemiş olması açıkçası biraz üzüyor beni. Çok çok yavaş süreç üstelik ilan da yok şuan. Herkese bol şans sabretmeyi iyi...
  24. Konu: CRM Tarih ve Sonuç

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    281
    Görüntüleme
    52,527

    Sabit: Ben sunexpresse sitem etmistim yavasliktan dolayi...

    Ben sunexpresse sitem etmistim yavasliktan dolayi :) tk eksik kalmiyor masallah benim bedelli var haziranda o yuzden cok acelem yok
  25. Konu: CRM Tarih ve Sonuç

    falcon2189 tarafından yazıldı
    Cevaplar
    281
    Görüntüleme
    52,527

    Sabit: Belongtosky, iste benim dlr1 3 yili gectigi icin...

    Belongtosky, iste benim dlr1 3 yili gectigi icin tekrar girecegim ama neden bu kadar uzadi anlamadim maillere de hicbir sekilde cevap gelmiyor kendi kendime paradoksa giriyorum.
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 25 ve 147
1. Sayfa - Toplam 6 Sayfa var 1 2 3 4

bahis siteleri

kaçak iddaa kaçak bahis güvenilir bahis siteleri iddaa siteleri en iyi bahis siteleri illegal bahis en iyi canlı bahis siteleri casino siteleri canlı bahis siteleri ensobet üyelik bonus veren siteler

diyarbakır escort diyarbakır escort bayan diyarbakir escort erotik sohbet gaziantep escort